Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
How abouttt....
Cons
25% fire damage vulnerability
and/or
5% slower move speed on wearer
and/or
10% melee damage vulnerability
Pros
+20% bullet damage resistance
and/or
+50 health on wearer
and/or
+15% explosive damage resistance
I put and/or as sort of a mix and match kind of deal. Idk.
40% bullet resistance - the amount of resistance decreases on hit.
This should be used as a secondary so that means shooting with a minigun is a little bit less usefull
+50% bullet damage resistance on wearer
+25% critical damage resistance on wearer
+100% afterburn duration on wearer
-10% slower move speed on wearer
I thought about making 30% damage resistance from ANY source OR Crit and Mici-Crit immunity, +20% afterburn duration, -20% movement speed. Even so, we can do that if it protects you against any type of damage.