Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Plague ridden players spread it to nearby teammates
-60% damage penalty
*Plague deals 6 damage a tick and lasts until the player gets healed via health pack, resupply cabinet, Medigun, Crusader's Crossbow, Amputator, or dispenser.*
While I like the initial idea, IMO there needs to be a cooldown or cost for the main gimmick of the idea. Otherwise, this thing would be way too powerful. here's my take on it:
(+) On Hit Ally: Apply 'Stimulant' to ally target hit. Target is healed for 25% of their health and receives a speed boost at the cost of 25% Uber.
(+) This weapon has an extended melee range
(-) -25% Damage Penalty
(-) -33% Slower Swing Speed
(-) Cannot apply 'Stimulant' to teammates if Ubercharge stored is below 25%