Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
Plague ridden players spread it to nearby teammates
-60% damage penalty
*Plague deals 6 damage a tick and lasts until the player gets healed via health pack, resupply cabinet, Medigun, Crusader's Crossbow, Amputator, or dispenser.*
While I like the initial idea, IMO there needs to be a cooldown or cost for the main gimmick of the idea. Otherwise, this thing would be way too powerful. here's my take on it:
(+) On Hit Ally: Apply 'Stimulant' to ally target hit. Target is healed for 25% of their health and receives a speed boost at the cost of 25% Uber.
(+) This weapon has an extended melee range
(-) -25% Damage Penalty
(-) -33% Slower Swing Speed
(-) Cannot apply 'Stimulant' to teammates if Ubercharge stored is below 25%