Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Plague ridden players spread it to nearby teammates
-60% damage penalty
*Plague deals 6 damage a tick and lasts until the player gets healed via health pack, resupply cabinet, Medigun, Crusader's Crossbow, Amputator, or dispenser.*
While I like the initial idea, IMO there needs to be a cooldown or cost for the main gimmick of the idea. Otherwise, this thing would be way too powerful. here's my take on it:
(+) On Hit Ally: Apply 'Stimulant' to ally target hit. Target is healed for 25% of their health and receives a speed boost at the cost of 25% Uber.
(+) This weapon has an extended melee range
(-) -25% Damage Penalty
(-) -33% Slower Swing Speed
(-) Cannot apply 'Stimulant' to teammates if Ubercharge stored is below 25%