Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
Plague ridden players spread it to nearby teammates
-60% damage penalty
*Plague deals 6 damage a tick and lasts until the player gets healed via health pack, resupply cabinet, Medigun, Crusader's Crossbow, Amputator, or dispenser.*
While I like the initial idea, IMO there needs to be a cooldown or cost for the main gimmick of the idea. Otherwise, this thing would be way too powerful. here's my take on it:
(+) On Hit Ally: Apply 'Stimulant' to ally target hit. Target is healed for 25% of their health and receives a speed boost at the cost of 25% Uber.
(+) This weapon has an extended melee range
(-) -25% Damage Penalty
(-) -33% Slower Swing Speed
(-) Cannot apply 'Stimulant' to teammates if Ubercharge stored is below 25%