Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
1. AnimateLimb - lua/bonebuster_sv_ragcontroller.lua:192
2. v - lua/bonebuster_sv_ragcontroller.lua:608
3. unknown - lua/includes/modules/hook.lua:102 (x20)
I'm playing with a model: models/player/Group02/male_06.mdl
1. SetAngles - [C]:-1
2. v - lua/bonebuster_cl_ragcontroller.lua:164
3. Run - lua/includes/modules/hook.lua:102
4. v - lua/bonebuster_cl_bb.lua:296
5. unknown - lua/includes/modules/hook.lua:102
Happens shortly after death or whilst in multiplayer with 1 person dead and 1 flying(?), any character model causes this, Valve.Biped or not.
this is only for other players on the server, it works flawlessly for me
heres the error that shows up in the console when i damage a player a little
[Bone Buster V2] lua/bonebuster_sv_bb.lua:1923: attempt to index local 'plyinfo' (a nil value)
1. v - lua/bonebuster_sv_bb.lua:1923
2. Run - lua/includes/modules/hook.lua:96
3. InitializeWithOwner - lua/entities/prop_ragmod_ragdoll.lua:210
4. AssignOwner - lua/entities/prop_ragmod_ragdoll.lua:972
5. SpawnRagdoll - lua/includes/modules/ragmod.lua:93
6. TryToRagdoll - lua/includes/modules/ragmod.lua:66
7. v - lua/includes/modules/ragmod.lua:519
8. unknown - lua/includes/modules/hook.lua:96
oh ok but why is it on by default thats kinda weird