Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
1. AnimateLimb - lua/bonebuster_sv_ragcontroller.lua:192
2. v - lua/bonebuster_sv_ragcontroller.lua:608
3. unknown - lua/includes/modules/hook.lua:102 (x20)
I'm playing with a model: models/player/Group02/male_06.mdl
1. SetAngles - [C]:-1
2. v - lua/bonebuster_cl_ragcontroller.lua:164
3. Run - lua/includes/modules/hook.lua:102
4. v - lua/bonebuster_cl_bb.lua:296
5. unknown - lua/includes/modules/hook.lua:102
Happens shortly after death or whilst in multiplayer with 1 person dead and 1 flying(?), any character model causes this, Valve.Biped or not.
this is only for other players on the server, it works flawlessly for me
heres the error that shows up in the console when i damage a player a little
[Bone Buster V2] lua/bonebuster_sv_bb.lua:1923: attempt to index local 'plyinfo' (a nil value)
1. v - lua/bonebuster_sv_bb.lua:1923
2. Run - lua/includes/modules/hook.lua:96
3. InitializeWithOwner - lua/entities/prop_ragmod_ragdoll.lua:210
4. AssignOwner - lua/entities/prop_ragmod_ragdoll.lua:972
5. SpawnRagdoll - lua/includes/modules/ragmod.lua:93
6. TryToRagdoll - lua/includes/modules/ragmod.lua:66
7. v - lua/includes/modules/ragmod.lua:519
8. unknown - lua/includes/modules/hook.lua:96
oh ok but why is it on by default thats kinda weird