Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
VRMod_MeleeSwing (Client)Customize swing sounds/effects when swinging (no hit required).
When: Triggers on swing if velocity > vrmod_melee_velthreshold (default 1.5 m/s).
Args:swingData: { Player, Weapon, Hand ("left"/"right"/nil), Position (Vector), RelativeVelocity (Vector), RelativeSpeed (number) }
callback: Call callback(soundPath) to set swing sound.
Default: Plays Weapon_Crowbar.Single for crowbar.
Example: Stunstick Swing
VRMod_MeleeHit (Server)Customize hit sound, damage, decals, etc., when swing hits.
When: Triggers on hit (entity or surface).
Args:hitData: { Attacker, HitEntity, HitPos, Damage, ImpactType, Hand, RelativeSpeed, MaterialType, DecalName, DamageMultiplier, DamageType, Reach, Radius }
callback: Call callback(soundPath, decal, damage, multiplier, damageType, reach, radius, impactType) to override.
Default: Uses impactSounds[impactType] (e.g., blunt), material-based decals, ~100–500 damage.
Example[github.com]
Example 2[github.com]
Relevant code[github.com]