Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
VRMod_MeleeSwing (Client)Customize swing sounds/effects when swinging (no hit required).
When: Triggers on swing if velocity > vrmod_melee_velthreshold (default 1.5 m/s).
Args:swingData: { Player, Weapon, Hand ("left"/"right"/nil), Position (Vector), RelativeVelocity (Vector), RelativeSpeed (number) }
callback: Call callback(soundPath) to set swing sound.
Default: Plays Weapon_Crowbar.Single for crowbar.
Example: Stunstick Swing
VRMod_MeleeHit (Server)Customize hit sound, damage, decals, etc., when swing hits.
When: Triggers on hit (entity or surface).
Args:hitData: { Attacker, HitEntity, HitPos, Damage, ImpactType, Hand, RelativeSpeed, MaterialType, DecalName, DamageMultiplier, DamageType, Reach, Radius }
callback: Call callback(soundPath, decal, damage, multiplier, damageType, reach, radius, impactType) to override.
Default: Uses impactSounds[impactType] (e.g., blunt), material-based decals, ~100–500 damage.
Example[github.com]
Example 2[github.com]
Relevant code[github.com]