ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
VRMod_MeleeSwing (Client)Customize swing sounds/effects when swinging (no hit required).
When: Triggers on swing if velocity > vrmod_melee_velthreshold (default 1.5 m/s).
Args:swingData: { Player, Weapon, Hand ("left"/"right"/nil), Position (Vector), RelativeVelocity (Vector), RelativeSpeed (number) }
callback: Call callback(soundPath) to set swing sound.
Default: Plays Weapon_Crowbar.Single for crowbar.
Example: Stunstick Swing
VRMod_MeleeHit (Server)Customize hit sound, damage, decals, etc., when swing hits.
When: Triggers on hit (entity or surface).
Args:hitData: { Attacker, HitEntity, HitPos, Damage, ImpactType, Hand, RelativeSpeed, MaterialType, DecalName, DamageMultiplier, DamageType, Reach, Radius }
callback: Call callback(soundPath, decal, damage, multiplier, damageType, reach, radius, impactType) to override.
Default: Uses impactSounds[impactType] (e.g., blunt), material-based decals, ~100–500 damage.
Example[github.com]
Example 2[github.com]
Relevant code[github.com]