Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
VRMod_MeleeSwing (Client)Customize swing sounds/effects when swinging (no hit required).
When: Triggers on swing if velocity > vrmod_melee_velthreshold (default 1.5 m/s).
Args:swingData: { Player, Weapon, Hand ("left"/"right"/nil), Position (Vector), RelativeVelocity (Vector), RelativeSpeed (number) }
callback: Call callback(soundPath) to set swing sound.
Default: Plays Weapon_Crowbar.Single for crowbar.
Example: Stunstick Swing
VRMod_MeleeHit (Server)Customize hit sound, damage, decals, etc., when swing hits.
When: Triggers on hit (entity or surface).
Args:hitData: { Attacker, HitEntity, HitPos, Damage, ImpactType, Hand, RelativeSpeed, MaterialType, DecalName, DamageMultiplier, DamageType, Reach, Radius }
callback: Call callback(soundPath, decal, damage, multiplier, damageType, reach, radius, impactType) to override.
Default: Uses impactSounds[impactType] (e.g., blunt), material-based decals, ~100–500 damage.
Example[github.com]
Example 2[github.com]
Relevant code[github.com]