Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
I'm using Synergies and lots of addons, so I have unique and legendary merchants and they do sell them. Normal merchants have them too, sometimes.
TL;DR: No reset required, they are just rare (just how crossbows are treated in the game :S).
I noticed some other projectile mods also have problems hitting mobs from above and on slopes; It's like the mob's target is shifted away from the projectile's path.
I've been thinking maybe- if the projectile was given a "homing" function OR if the projectile-to-target simply needs an adjustment in position?
yup... more theories ;)
(I feel like I should point out that making a missile home is just changing one property, so no big deal whatsoever.)