Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
I'm using Synergies and lots of addons, so I have unique and legendary merchants and they do sell them. Normal merchants have them too, sometimes.
TL;DR: No reset required, they are just rare (just how crossbows are treated in the game :S).
I noticed some other projectile mods also have problems hitting mobs from above and on slopes; It's like the mob's target is shifted away from the projectile's path.
I've been thinking maybe- if the projectile was given a "homing" function OR if the projectile-to-target simply needs an adjustment in position?
yup... more theories ;)
(I feel like I should point out that making a missile home is just changing one property, so no big deal whatsoever.)