ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Of course I will test these but shutting down the server to edit the file each time is time consuming.
Thanks..
Edit: I can see that 2nd ring will have a 10x larger radius but what happens if we make that the same as the 1st ring ?
I am fully aware of everyones language differences and try my best to figure things out but sometimes I still fail.
In unreal, X and Y are left/right and front/back. Z is up/down.
2 vertically same, a little away, 2 mores vertically, so they will reach only the first test.
I will do some more testing and see if I can't figure out why they aren't working, so far I haven't added any of the config options yet so should be using default.
Will keep an eye on it, all other rings across the island work perfectly, guessing it's a one off issue.
It will allows u to re enable the dial animation, as I've disabled it by default.