Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Of course I will test these but shutting down the server to edit the file each time is time consuming.
Thanks..
Edit: I can see that 2nd ring will have a 10x larger radius but what happens if we make that the same as the 1st ring ?
I am fully aware of everyones language differences and try my best to figure things out but sometimes I still fail.
In unreal, X and Y are left/right and front/back. Z is up/down.
2 vertically same, a little away, 2 mores vertically, so they will reach only the first test.
I will do some more testing and see if I can't figure out why they aren't working, so far I haven't added any of the config options yet so should be using default.
Will keep an eye on it, all other rings across the island work perfectly, guessing it's a one off issue.
It will allows u to re enable the dial animation, as I've disabled it by default.