Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
What about this? It replaces the Mk18 and it works pretty well. I don't think the default sight is magnified either, the reticle is just part of the model.
Try recompiling those models w/ crowbar.
what kind of problem?
Insurgency 2 doesn't have hand meshes integrated in regular weapon viewmodels, there's only the simple bones and animations for hand models, with hand models bonemerged on top of that. it's basically a c_model system.
but next update is gonna taaaaaaake a while
He's making some badass long coding changes and additions.
VERY badass ones, it's gonna be worth the weight I have, 101 kilos!