Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
What about this? It replaces the Mk18 and it works pretty well. I don't think the default sight is magnified either, the reticle is just part of the model.
Try recompiling those models w/ crowbar.
what kind of problem?
Insurgency 2 doesn't have hand meshes integrated in regular weapon viewmodels, there's only the simple bones and animations for hand models, with hand models bonemerged on top of that. it's basically a c_model system.
but next update is gonna taaaaaaake a while
He's making some badass long coding changes and additions.
VERY badass ones, it's gonna be worth the weight I have, 101 kilos!