Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
What about this? It replaces the Mk18 and it works pretty well. I don't think the default sight is magnified either, the reticle is just part of the model.
Try recompiling those models w/ crowbar.
what kind of problem?
Insurgency 2 doesn't have hand meshes integrated in regular weapon viewmodels, there's only the simple bones and animations for hand models, with hand models bonemerged on top of that. it's basically a c_model system.
but next update is gonna taaaaaaake a while
He's making some badass long coding changes and additions.
VERY badass ones, it's gonna be worth the weight I have, 101 kilos!