Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Rangers, for example, could do more damage to animals or Rouges gained more debuffs to apply to enemies.
As for a hero to prototype, the Wizard seems like a good pick for option variety with all the different types of spells.
The eventual plan is for heroes to be just as in-depth, perhaps even more so than in a typical RPG, with an equipment system, a Magic Find property to base the quality of drops, heroes able to sell/pawn useless items to shops, or even just give them to another hero that could use them based on how much the one hero likes the other. Right now, I'n slowly working my way through my experimental projects list, and with the Mana System having been implemented from the list successfully, its looking hopeful that I can see the other ones realized on there as well.
As for a hero to prototype, why not the Warrior?
I feel like I'm getting mixed singals here.
Not sure why I typed Warrior.