Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
File: AdvancedUrbanRappelling/addons/AUR_AdvancedUrbanRappelling/config.cpp
Lines: 31-44 and the following classes.
Content:
It appears that the path is hardcoded. I have no clue if there is an actual workaround, but it appears to be, as the server runs fine with i.e. ACE, CBA3, RHS, ...
I'd open a pull req if i had any clue about arma modding.
from file: addons/AUR_AdvancedUrbanRappelling/cfgAnimations.hpp
Example Code-Snippet: