Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
File: AdvancedUrbanRappelling/addons/AUR_AdvancedUrbanRappelling/config.cpp
Lines: 31-44 and the following classes.
Content:
It appears that the path is hardcoded. I have no clue if there is an actual workaround, but it appears to be, as the server runs fine with i.e. ACE, CBA3, RHS, ...
I'd open a pull req if i had any clue about arma modding.
from file: addons/AUR_AdvancedUrbanRappelling/cfgAnimations.hpp
Example Code-Snippet: