Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
File: AdvancedUrbanRappelling/addons/AUR_AdvancedUrbanRappelling/config.cpp
Lines: 31-44 and the following classes.
Content:
It appears that the path is hardcoded. I have no clue if there is an actual workaround, but it appears to be, as the server runs fine with i.e. ACE, CBA3, RHS, ...
I'd open a pull req if i had any clue about arma modding.
from file: addons/AUR_AdvancedUrbanRappelling/cfgAnimations.hpp
Example Code-Snippet: