Steam installieren
Anmelden
|
Sprache
简体中文 (Vereinfachtes Chinesisch)
繁體中文 (Traditionelles Chinesisch)
日本語 (Japanisch)
한국어 (Koreanisch)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarisch)
Čeština (Tschechisch)
Dansk (Dänisch)
English (Englisch)
Español – España (Spanisch – Spanien)
Español – Latinoamérica (Lateinamerikanisches Spanisch)
Ελληνικά (Griechisch)
Français (Französisch)
Italiano (Italienisch)
Bahasa Indonesia (Indonesisch)
Magyar (Ungarisch)
Nederlands (Niederländisch)
Norsk (Norwegisch)
Polski (Polnisch)
Português – Portugal (Portugiesisch – Portugal)
Português – Brasil (Portugiesisch – Brasilien)
Română (Rumänisch)
Русский (Russisch)
Suomi (Finnisch)
Svenska (Schwedisch)
Türkçe (Türkisch)
Tiếng Việt (Vietnamesisch)
Українська (Ukrainisch)
Ein Übersetzungsproblem melden
But now i can build the sprinkler even inside a wall and the fan dont ..
<altitudeLayer>Weather</altitudeLayer>
but what layers exist ?
<altitudeLayer>Weather</altitudeLayer>
correct
although i think you will still be able to build it without a constructed roof which might be a bit strange =)
But this is also possible with fans by default, so its ok :D, thx
<building>
<blueprintGraphicData>
<texPath>Things/Building/skylightBP</texPath>
</blueprintGraphicData>
<isInert>true</isInert>
<isEdifice>false</isEdifice>
<canBuildNonEdificesUnder>true</canBuildNonEdificesUnder>
</building>
<clearBuildingArea>false</clearBuildingArea>
<altitudeLayer>Weather</altitudeLayer>
<passability>Standable</passability>
from skylightsmod
Now its just missing "cant build inside walls"