Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
But now i can build the sprinkler even inside a wall and the fan dont ..
<altitudeLayer>Weather</altitudeLayer>
but what layers exist ?
<altitudeLayer>Weather</altitudeLayer>
correct
although i think you will still be able to build it without a constructed roof which might be a bit strange =)
But this is also possible with fans by default, so its ok :D, thx
<building>
<blueprintGraphicData>
<texPath>Things/Building/skylightBP</texPath>
</blueprintGraphicData>
<isInert>true</isInert>
<isEdifice>false</isEdifice>
<canBuildNonEdificesUnder>true</canBuildNonEdificesUnder>
</building>
<clearBuildingArea>false</clearBuildingArea>
<altitudeLayer>Weather</altitudeLayer>
<passability>Standable</passability>
from skylightsmod
Now its just missing "cant build inside walls"