Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Instead of making it a more useful Sydney Sleeder, make it like this
I like the Jarate to stickybombs when hit by them, but coating entinties with Jarate seems a little like the Sydney Sleeper, so here's how I see it, non Sydney Sleeper wise. Scoped shots on victim will just be like a regular sniper rifle, but fully charged shots can cause Jarate explosions. Plus, with that said, I can see the damage penalty seems useless to me, but balanced. If I can see this, I just keep the damage penalty, but instead of 45%, make it around 35% less damage. Or 45% less damage on fully charged scope shots. Besides that, I think it's a good weapon.