Steam installieren
Anmelden
|
Sprache
简体中文 (Vereinfachtes Chinesisch)
繁體中文 (Traditionelles Chinesisch)
日本語 (Japanisch)
한국어 (Koreanisch)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarisch)
Čeština (Tschechisch)
Dansk (Dänisch)
English (Englisch)
Español – España (Spanisch – Spanien)
Español – Latinoamérica (Lateinamerikanisches Spanisch)
Ελληνικά (Griechisch)
Français (Französisch)
Italiano (Italienisch)
Bahasa Indonesia (Indonesisch)
Magyar (Ungarisch)
Nederlands (Niederländisch)
Norsk (Norwegisch)
Polski (Polnisch)
Português – Portugal (Portugiesisch – Portugal)
Português – Brasil (Portugiesisch – Brasilien)
Română (Rumänisch)
Русский (Russisch)
Suomi (Finnisch)
Svenska (Schwedisch)
Türkçe (Türkisch)
Tiếng Việt (Vietnamesisch)
Українська (Ukrainisch)
Ein Übersetzungsproblem melden
Instead of making it a more useful Sydney Sleeder, make it like this
I like the Jarate to stickybombs when hit by them, but coating entinties with Jarate seems a little like the Sydney Sleeper, so here's how I see it, non Sydney Sleeper wise. Scoped shots on victim will just be like a regular sniper rifle, but fully charged shots can cause Jarate explosions. Plus, with that said, I can see the damage penalty seems useless to me, but balanced. If I can see this, I just keep the damage penalty, but instead of 45%, make it around 35% less damage. Or 45% less damage on fully charged scope shots. Besides that, I think it's a good weapon.