Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Instead of making it a more useful Sydney Sleeder, make it like this
I like the Jarate to stickybombs when hit by them, but coating entinties with Jarate seems a little like the Sydney Sleeper, so here's how I see it, non Sydney Sleeper wise. Scoped shots on victim will just be like a regular sniper rifle, but fully charged shots can cause Jarate explosions. Plus, with that said, I can see the damage penalty seems useless to me, but balanced. If I can see this, I just keep the damage penalty, but instead of 45%, make it around 35% less damage. Or 45% less damage on fully charged scope shots. Besides that, I think it's a good weapon.