Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
// by ALIAS
private ["_crater_impact"];
if (!hasInterface) exitWith {};
_head_worm = _this select 0;
_tail_worm = _this select 1;
enableCamShake true;
_worm_impact = ["impact_30","impact_27"] call BIS_fnc_selectRandom;
private _randomDamage = 1;
{_selection = selectRandom ["body","head","hand_r","hand_l","leg_r","leg_l"];
[_x, 0.2, _selection, "vehiclecrash"] call ace_medical_fnc_addDamageToUnit} forEach (_head_worm nearEntities ["man", 10]);
_head_worm say3D [_worm_impact, 500];