Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
// by ALIAS
private ["_crater_impact"];
if (!hasInterface) exitWith {};
_head_worm = _this select 0;
_tail_worm = _this select 1;
enableCamShake true;
_worm_impact = ["impact_30","impact_27"] call BIS_fnc_selectRandom;
private _randomDamage = 1;
{_selection = selectRandom ["body","head","hand_r","hand_l","leg_r","leg_l"];
[_x, 0.2, _selection, "vehiclecrash"] call ace_medical_fnc_addDamageToUnit} forEach (_head_worm nearEntities ["man", 10]);
_head_worm say3D [_worm_impact, 500];