Installera Steam
logga in
|
språk
简体中文 (förenklad kinesiska)
繁體中文 (traditionell kinesiska)
日本語 (japanska)
한국어 (koreanska)
ไทย (thailändska)
Български (bulgariska)
Čeština (tjeckiska)
Dansk (danska)
Deutsch (tyska)
English (engelska)
Español – España (spanska – Spanien)
Español – Latinoamérica (spanska – Latinamerika)
Ελληνικά (grekiska)
Français (franska)
Italiano (italienska)
Bahasa Indonesia (indonesiska)
Magyar (ungerska)
Nederlands (nederländska)
Norsk (norska)
Polski (polska)
Português (portugisiska – Portugal)
Português – Brasil (portugisiska – Brasilien)
Română (rumänska)
Русский (ryska)
Suomi (finska)
Türkçe (turkiska)
Tiếng Việt (vietnamesiska)
Українська (ukrainska)
Rapportera problem med översättningen
// by ALIAS
private ["_crater_impact"];
if (!hasInterface) exitWith {};
_head_worm = _this select 0;
_tail_worm = _this select 1;
enableCamShake true;
_worm_impact = ["impact_30","impact_27"] call BIS_fnc_selectRandom;
private _randomDamage = 1;
{_selection = selectRandom ["body","head","hand_r","hand_l","leg_r","leg_l"];
[_x, 0.2, _selection, "vehiclecrash"] call ace_medical_fnc_addDamageToUnit} forEach (_head_worm nearEntities ["man", 10]);
_head_worm say3D [_worm_impact, 500];