Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
SpecialWave_SpecialWaves(Path="Zedternal.WMSpecialWave_HellFire",MinWave=3,MaxWave=15)
No, it wasn't Hell fire; it was a normal wave.
There are the lines about Husk :
Zed_Monsters=(MinWave=2,MaxWave=5,MinGr=1,MaxGr=1,MClass=Class'kfgamecontent.KFPawn_ZedHusk')
Zed_Monsters=(MinWave=5,MaxWave=999,MinGr=1,MaxGr=2,MClass=Class'kfgamecontent.KFPawn_ZedHusk')
Zed_Monsters=(MinWave=9,MaxWave=999,MinGr=1,MaxGr=3,MClass=Class'kfgamecontent.KFPawn_ZedHusk')
Zed_Monsters=(MinWave=13,MaxWave=999,MinGr=1,MaxGr=2,MClass=Class'Zedternal.WMPawn_ZedHusk_Omega')
Zed_Monsters=(MinWave=17,MaxWave=999,MinGr=1,MaxGr=5,MClass=Class'Zedternal.WMPawn_ZedHusk_Omega')
You could reduce "MaxGr" or even delete lines to decrease Husk's spawn probability
Thank you! That did it! Less husks and less fireballs!