Installer Steam
Logg inn
|
språk
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (tradisjonell kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tsjekkisk)
Dansk (dansk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spania)
Español – Latinoamérica (spansk – Latin-Amerika)
Ελληνικά (gresk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa Indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (nederlandsk)
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasil)
Română (rumensk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et problem med oversettelse
SpecialWave_SpecialWaves(Path="Zedternal.WMSpecialWave_HellFire",MinWave=3,MaxWave=15)
No, it wasn't Hell fire; it was a normal wave.
There are the lines about Husk :
Zed_Monsters=(MinWave=2,MaxWave=5,MinGr=1,MaxGr=1,MClass=Class'kfgamecontent.KFPawn_ZedHusk')
Zed_Monsters=(MinWave=5,MaxWave=999,MinGr=1,MaxGr=2,MClass=Class'kfgamecontent.KFPawn_ZedHusk')
Zed_Monsters=(MinWave=9,MaxWave=999,MinGr=1,MaxGr=3,MClass=Class'kfgamecontent.KFPawn_ZedHusk')
Zed_Monsters=(MinWave=13,MaxWave=999,MinGr=1,MaxGr=2,MClass=Class'Zedternal.WMPawn_ZedHusk_Omega')
Zed_Monsters=(MinWave=17,MaxWave=999,MinGr=1,MaxGr=5,MClass=Class'Zedternal.WMPawn_ZedHusk_Omega')
You could reduce "MaxGr" or even delete lines to decrease Husk's spawn probability
Thank you! That did it! Less husks and less fireballs!