Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Exception in TBC202C_L AnimationsSet: System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
at CoreSystems.Platform.Weapon..ctor(MyEntity entity, WeaponSystem system, Int32 partId, WeaponComponent comp, RecursiveSubparts parts, MyEntity elevationPart, MyEntity azimuthPart, MyEntity spinPart, String azimuthPartName, String elevationPartName)
09-22-23_13-35-44-835 - PlatformCrash: TBC202C_L - Your block subTypeId (TBC202C_L) Invalid weapon system - id: - partCount:2 - modContext:1918681825.sbm[WeaponCore - 2.4], check to make sure you don't have duplicate partnames in your mod, I am crashing now Dave.
09-22-23_13-35-44-835 - PlatformCrash: TBC202C_L - Platform PreInit is in an invalid state: TBC202C_L
Skofnung currently has only 1 ammo variant
Currently only Railguns have a loading problem and we are working on a patch to fix it