Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Exception in TBC202C_L AnimationsSet: System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
at CoreSystems.Platform.Weapon..ctor(MyEntity entity, WeaponSystem system, Int32 partId, WeaponComponent comp, RecursiveSubparts parts, MyEntity elevationPart, MyEntity azimuthPart, MyEntity spinPart, String azimuthPartName, String elevationPartName)
09-22-23_13-35-44-835 - PlatformCrash: TBC202C_L - Your block subTypeId (TBC202C_L) Invalid weapon system - id: - partCount:2 - modContext:1918681825.sbm[WeaponCore - 2.4], check to make sure you don't have duplicate partnames in your mod, I am crashing now Dave.
09-22-23_13-35-44-835 - PlatformCrash: TBC202C_L - Platform PreInit is in an invalid state: TBC202C_L
Skofnung currently has only 1 ammo variant
Currently only Railguns have a loading problem and we are working on a patch to fix it