Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Exception in TBC202C_L AnimationsSet: System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
at CoreSystems.Platform.Weapon..ctor(MyEntity entity, WeaponSystem system, Int32 partId, WeaponComponent comp, RecursiveSubparts parts, MyEntity elevationPart, MyEntity azimuthPart, MyEntity spinPart, String azimuthPartName, String elevationPartName)
09-22-23_13-35-44-835 - PlatformCrash: TBC202C_L - Your block subTypeId (TBC202C_L) Invalid weapon system - id: - partCount:2 - modContext:1918681825.sbm[WeaponCore - 2.4], check to make sure you don't have duplicate partnames in your mod, I am crashing now Dave.
09-22-23_13-35-44-835 - PlatformCrash: TBC202C_L - Platform PreInit is in an invalid state: TBC202C_L
Skofnung currently has only 1 ammo variant
Currently only Railguns have a loading problem and we are working on a patch to fix it