Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=3062331905
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=3068049656
Hi, I solving some irl issues so I will not respond promptly, visit the github page for the PZNS Framework, there you can search for the function, I don't remember the function name right now, but must be defined on PZNS_UtilsNPCs.lua file.
You can use the files inside my mod folder TakeNoPrisoners_CONTENT as templates, there you will find the spawners for each enemy type of the mod, and then "mutatis mutandis".