Installer Steam
Logg inn
|
språk
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (tradisjonell kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tsjekkisk)
Dansk (dansk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spania)
Español – Latinoamérica (spansk – Latin-Amerika)
Ελληνικά (gresk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa Indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (nederlandsk)
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasil)
Română (rumensk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et problem med oversettelse
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=3062331905
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=3068049656
Hi, I solving some irl issues so I will not respond promptly, visit the github page for the PZNS Framework, there you can search for the function, I don't remember the function name right now, but must be defined on PZNS_UtilsNPCs.lua file.
You can use the files inside my mod folder TakeNoPrisoners_CONTENT as templates, there you will find the spawners for each enemy type of the mod, and then "mutatis mutandis".