Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=3062331905
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=3068049656
Hi, I solving some irl issues so I will not respond promptly, visit the github page for the PZNS Framework, there you can search for the function, I don't remember the function name right now, but must be defined on PZNS_UtilsNPCs.lua file.
You can use the files inside my mod folder TakeNoPrisoners_CONTENT as templates, there you will find the spawners for each enemy type of the mod, and then "mutatis mutandis".