Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
if you use a map not from the description, then you need:
1. Get the tool via the console command - cl_citizens_load_tool
2. Place points on the map at your discretion. It is advisable not to put many points tightly to each other.
3. Save points using the console command - cl_citizens_save_route
4. (Optional) Remove the tool via the console command - cl_citizens_unload_tool
5. Reload the card or enter a console command to apply the changes - cl_citizens_load_route
You can use a hook that is triggered before the npc spawn. Example - https://i.imgur.com/x5uHut2.png
The "Rebel" model is given randomly, so the bandits can look like civilians. I thought it looked interesting.
Инструмент нужно убрать полностью, для этого есть консольная команда - cl_citizens_unload_tool . Если после этого точки всё ещё есть (что вообще не должно быть по идее), просто перезайди или суициднись (не в жизни ток
I quit.
After a hour I joined the same map and I didn't have to remake the path.
How do I remove the Backround NPC Path?
I didn't quite understand the question. Did you remake the path on the map from the examples, but after reconnecting the paths were reset?