Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
if you use a map not from the description, then you need:
1. Get the tool via the console command - cl_citizens_load_tool
2. Place points on the map at your discretion. It is advisable not to put many points tightly to each other.
3. Save points using the console command - cl_citizens_save_route
4. (Optional) Remove the tool via the console command - cl_citizens_unload_tool
5. Reload the card or enter a console command to apply the changes - cl_citizens_load_route
You can use a hook that is triggered before the npc spawn. Example - https://i.imgur.com/x5uHut2.png
The "Rebel" model is given randomly, so the bandits can look like civilians. I thought it looked interesting.
Инструмент нужно убрать полностью, для этого есть консольная команда - cl_citizens_unload_tool . Если после этого точки всё ещё есть (что вообще не должно быть по идее), просто перезайди или суициднись (не в жизни ток
I quit.
After a hour I joined the same map and I didn't have to remake the path.
How do I remove the Backround NPC Path?
I didn't quite understand the question. Did you remake the path on the map from the examples, but after reconnecting the paths were reset?