Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Also, there's a low number of brush-based architecture, instead a lot of props have been used. This means the level will be less optimized (unless you make func-occluders inside some crates, which isn't recommended).
I also think you could achieve better detail with less props by using displacement cliffs/etc. Instead of a ton of trees.
Yes, it's flat by design. It's a recreation of a similar map from Call of Duty. As for the props and optimization - I honestly don't think that any modern and even not-so-modern systems will be affected by the number of props, since the map is really small and there are not *that* many props, unlike on some other maps. I'll refine the background detailing, though.
That will be fixed.
This is not a map issue, please do not derail threads. You 'download' maps by subscribing to them.